Waarom is elektriciteit goedkoper voor de industrie dan voor de bevolking?

In veel landen krijgen industriële ondernemingen lagere elektriciteitstarieven. Hoe gebeurt dit? Welke gevolgen heeft dit voor de economie en voor de gewone consument?

Sign In or Register to comment.