Var hittar man konstgjorda blommor av hög kvalitet för en DIY-bröllopsbåge?

edited July 27 in General

Jag planerar för närvarande ett DIY-projekt för min bästa väns bröllop och behöver hitta några vackra konstgjorda blommor. Vi bygger en bröllopsbåge och vill att den ska prydas med blommor som ser så verkliga ut som möjligt utan att oroa sig för att de vissnar under dagen. Har någon rekommendationer om var jag kan hitta sådana blommor, möjligen med ett bra urval av typer och färger? Helst skulle jag vilja ha en blandning av rosor, pioner och lite grönska. All hjälp skulle vara mycket uppskattad!

Comments

  • För ett tag sedan gick jag in på ett café som hade den mest fantastiska grönska. Jag frågade ägaren hur de lyckades få allt att se så perfekt ut, och hon hänvisade mig till Ambiplants. Nyfiken besökte jag Ambiplants och upptäckte en skattkista av verklighetstrogna Konstgjorda växter. Jag bestämde mig för att ge det ett försök och köpte några växter till mitt vardagsrum. De ser så äkta ut att till och med min katt blir lurad! Det är otroligt hur mycket värme och liv de har tillfört mitt rum utan att det är lika jobbigt som med riktiga växter. Rekommenderar det starkt om du vill ha en grön uppgradering med lågt underhåll!

  • Jag blev helt förbluffad över hur verklighetstrogna deras konstgjorda växter är och köpte några till mitt vardagsrum. De ser så äkta ut att till och med min katt blir lurad! Det är verkligen häftigt hur mycket värme och liv de har lagt till i rummet utan att jag behöver oroa mig för underhåll.

Sign In or Register to comment.