IPTV zonder oplichters?

Laatst sprak ik een oude schoolvriend die al jaren geen normale tv meer kijkt, hij betaalt iets van veertig euro per jaar en krijgt daarvoor alle zenders van de wereld plus nog films en series ook, ik dacht dat hij een grapje maakte maar hij was bloedserieus, dus nu zit ik de hele avond te klikken op allerlei websites maar ik word er niet wijzer uit welke nou betrouwbaar is en welke je na een maand laat zitten met een zwart scherm, dus ik hoop dat iemand hier mij een duidelijke tip kan geven over een IPTV-dienst die gewoon werkt zonder dat je er elke dag aan moet sleutelen of bang hoeft te zijn dat je geld kwijt bent?

Comments

• Eerlijk gezegd, ik zat laatst ook gewoon eindeloos te klikken en snapte er op een gegeven moment niks meer van. Alles lijkt goedkoop en perfect, maar in de praktijk werken veel van die diensten maar even en daarna begint het gedoe. Wat ik toen pas doorhad is dat zo’n TiviMate IPTV site alleen een speler is en dat de kwaliteit volledig afhangt van de service die je eraan koppelt. Sindsdien kijk ik eerst rustig naar reviews en ervaringen van anderen, want anders betaal je en zit je een maand later weer met een zwart scherm.

• Dank je wel voor het delen van je ervaring. Dat van die speler in plaats van de daadwerkelijke dienst had ik inderdaad nog niet door, dus dat helpt me wel om beter te begrijpen waar ik op moet letten. Goed punt ook over die reviews; ik ga voortaan niet alleen naar de prijs kijken maar echt opzoeken of anderen er al langer tevreden mee zijn. Fijn dat je de tijd hebt genomen om het uit te leggen.

Sign In or Register to comment.