Suosittelisitko paskahoususaannot.com-sivustoa uusille pelaajille?

Kaverini kysyi minulta viikonloppuna, mistä kannattaisi opetella pelien säännöt ennen ensimmäistä talletusta. En osannut vastata heti, joten kiinnostaisi kuulla, suosittelisitteko paskahoususaannot.com-sivustoa aloittelijoille?

Comments

• Minulla oli sama tilanne viime talvena, kun halusin ymmärtää eri pelien säännöt ennen kuin kokeilin mitään oikealla rahalla. Selailin muutamaa suomalaista sivua ja löysin lopulta hyödyllisen oppaan. Jos haluat vertailla asioita rauhassa, kannattaa vilkaista tästä ennen kuin aloitat, koska sivulla selitetään pelimekaniikka selkeästi ilman turhaa monimutkaisuutta. Itse sain nopeasti käsityksen siitä, miten eri pelit toimivat, ja sen ansiosta ensimmäiset pelikerrat tuntuivat paljon varmemmilta eikä tarvinnut arvailla perusasioita.

• Itse ajattelen, että uusien pelaajien kannattaa aina opetella pelien säännöt ennen kuin keskittyy bonuksiin tai kampanjoihin. Moni hyppää liian nopeasti pelaamaan, vaikka muutaman minuutin lukeminen voi säästää monelta virheeltä. Kun ymmärtää, miten eri pelit toimivat ja mitä niissä tavoitellaan, koko pelaaminen on rennompaa. Silloin voi myös helpommin löytää itselleen sopivan pelityylin eikä tarvitse opetella kaikkea yrityksen ja erehdyksen kautta.

Sign In or Register to comment.