Onko ruuhipirtti.fi sivustolla suomenkielinen tuki?
Minulla oli viikonloppuna pientä epäselvyyttä yhden maksutavan toiminnasta ja mietin, miten asiakaspalveluun saisi parhaiten yhteyden. En jaksaisi alkaa kääntämään teknisiä kysymyksiä englanniksi, jos vastaan tulee jotain monimutkaisempia ongelmia. Onko ruuhipirtti.fi sivustolla suomenkielinen tuki? Olisi huojentavaa tietää, että chatissa voi asioida omalla äidinkielellä mihin kellonaikaan tahansa.
Comments
Jouduin itse kysymään neuvoa kotiutusrajoista hetki sitten ja otin yhteyttä suoraan sivuston alareunan chat-painikkeesta. Yllätyin iloisesti, kun alustalla https://ruuhipirtti.fi/ tarjottava asiakaspalvelu Suomessa vastasi minulle suomeksi alle minuutissa. Asiakaspalvelija oli erittäin ystävällinen ja ratkaisi asian nopeasti ilman mitään kääntäjätyökalujen aiheuttamia väärinkäsityksiä. Omalla kielellä asiointi tekee koko prosessista turvallisen tuntuisen, etenkin silloin kun kyse on omista rahansiirroista tai pelitilin asetuksista.
Kotimainen asiakaspalvelu on ehdottomasti yksi tärkeimmistä kriteereistä suomalaisille käyttäjille netissä asioidessa. Se lisää luottamusta palveluntarjoajaan ja varmistaa, että mahdolliset ongelmatilanteet saadaan hoidettua nopeasti ja sujuvasti ilman kielimuuria.